Безплатна доставка за поръчки на стойност над 99 лв.

8 трика за поддържане на мотивация за спорт с Поли Станкулова

Какво значи за вас спортът? За някои това е хъс и адреналин, а за други път чувство за успех, когато направят една успешна тренировка, например. Доброто усещане, както в ума, така и в тялото е незаменимо. Мотивацията е тази сила, която бързо се изчерпва. Често губим мотивацията  си за спорт в забързаното и изтощително ежедневие. Но какви са ползите от мотивацията върху спортните постижения? Треньорката по групови тренировки Tabata&HIIT Поли Станкулова подготви за почитателите на NovaFit цели осем трика, които ще ви задържат мотивирани по време на тренировка. Вижте кои са те:

  1. Предизвикайте тялото си с различни упражнения:

Често си правя леко предизвикателство: например 7 дни коремни преси – поставям си долна граница и всеки ден добавям по още 10. 

ВАЖНО! Може да направите същото с клекове или пък лицеви опори. Всичко зависи от вас и от зоната на която искате да наблегнете в дадения момент.

  1. Тренирайте в група:

От година и половина водя групови тренировки Tabata & HIIT. Именно тренировките в група ме мотивират и мен самата да давам всичко от себе си. 

  1. Слушайте музика и се мотивирайте от любима песен:

Често си пускам музика, която ме мотивира и ми действа зареждащо, и надъхващо за тренировка. Така с желание и хъс скачам в клина и маратонките. Визирам лека тренировка за тонус около 40-50мин, включваща и загрявка, и разтягане. Много често тя се изразява в 10 любими упражнения,  интервал 40/20, 3-4 кръга.

  1. Използвайте социалните мрежи, гледайте добрите примери, за да се мотивирате:

Всички имаме профили в социалните мрежи. Съветвам ви да ги използвате именно за мотивация. Например аз често отварям профила на някой спортуващ, който ме мотивира, който ме вдъхновява и това ми дава стимул да стана и да потренирам.

  1. Направете стречинг в домашни условия:

С моята основна работа често не ми остават сили и за тренировка. Какво правя тогава ли? Ами не, не тренирам. Не силвам тялото си, а просто си правя домашен стречинг близо 20-30минутки.

  1. Чували ли сте за спортните лагери?

Да, точно така. Спортните лагери са едно от най-невероятните изживявания. Препоръчвам ви ги! Мен лично един такъв лагер ме държи мотивирана дъъъълго време. Обикновенно ходя май месец и веднага след това се записвам и за лагер септември. Това ми дава мотивация да запазя формата и издръжливостта си до есента и да не губя форма през топлите летни дни. 

  1. Обърнете внимание на обкръжението ви:

Много е важно обкръжението ви. То ви мотивира, а може и обратното. Именно вие сами избирате с какви хора да се обградите. Хора, които са позитивни и заредени, искащи и можещи, а не хора, които мрънкат и ги мързи да станат от дивана. Правилно направете избора си, защото много често причината да сте демотивирани е обкръжението и средата ви.

  1. Прочетохте ли внимателно първите 7 малки трика за мотивация? 

Е, последният се крие в съзнание ви! Да, вие сами програмирате мисленето и действията си (съответно бездействието си). Усмихнете се, животът е хубав! Много хубав! Сложете удобни дрехи и бързо към парка! Направете нещо за себе си. Започнете от ДНЕС! Днес, а не “от утре”!

Сподели:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

NOVAFIT is on VIBER

Присъедини се към NovaFit.bg във Viber